Ada segelintir dalam kalangan kita yang mempunyai masalah kulit, terutamanya dimuka sehingga tumbuh banyak jerawat. Jerawat yang besar dan banyak secara tak langsung boleh mengurangkan keyakinan kita untuk berhadapan dengan orang lain.

Untuk korang yang ada masalah jerawat banyak di muka dan mungkin juga untuk korang yang kulit anjal, korang boleh cuba ikut apa yang gadis ni buat. Minum just sayur dan buah selama 100 hari. Hasilnya memang kulit muka jadi licin dan bebas jerawat. Kalau korang tak percaya, korang boleh tengok video @sisi_siregar8 di bawah.

@sisi_siregar8

#sembuhdarijerawat #pejuangacne

♬ suara asli – BLACK BRUTAL_MANS🌹 – BRUTAL_MANS🌹

Wajah terus licin

Mula-mula macam susah nak percaya, tapi lepas tengok video gadis ni, memang berubah mukanya. Dari jerawat banyak, terus licin mukanya. Flawless gittew.

Screenshot 2023 09 16 At 4.56.27 PmUntuk korang yang nka cuba, mungkin boleh buat jus celery dan minum setiap pagi. Hasilnya kulit licin dan glowy bak kata netizen yang komen ni.

Screenshot 2023 09 16 At 4.56.59 PmItulah nak konsisten ni susah. 100 hari tu lama tau. Tapi kalau berjaya buat macam gadis ni, memang kulit jadi licin tanpa jerawat. Bukti keberkesanan dah ada, tinggal nak buat je.

Screenshot 2023 09 16 At 4.57.30 PmIni min setuju. Cara pemakanan kita akan ditunjukkan secara fizikal. Yang penting disiplin dalam bab pemakanan, baru kulit dan badan jadi sihat. 

 

Baca: Risau Wajah Nampak Tua Daripada Umur Sebenar? Jauhi 7 Perkara Ini

Screenshot 2023 09 16 At 5.03.29 Pm

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *