Setiap peminat dunia hiburan pastinya menghargai keunikkan suara yang dimiliki seorang penyanyi. Dengan suara yang unik itu lah menjadi sebab peminat sanggup menghadiri konsert mereka jika ada.

Terkini, penyanyi dari seberang, Aisyah Aziz membuat penampilan dikhalayak umum dengan imej baharu. Imej bertudung terbaharu itu juga secara tidak langsung mengubat rindu peminat penyanyi kelahiran Singapura itu. Korang boleh tengok video @januarhaikal dibawah.

https://x.com/januarhaikal/status/1750893027659489691?s=46&t=liUjmqlFCXQXV4TSyufavA

 

 

Terubat rindu

Sebenarnyakan, lama gak dah tak nampak Aisyah Aziz dalam dunia hiburan ni. Bila keluar semula ni terubat lah rindu peminatnya. Tampil pula dengan imej berhijab pulak kan, memang lain tapi suaranya masih sama.

Img 9590

Betul, first time dengar suara Aisyah Aziz dulu waktu Akademi Fantasia. Tak silap Aisyah ni dulu batch sama dengan Hael Husaini dulu. 

Img 9591Yang ini min setuju sangat, tone suara Aisyah ni memang unik. Tak ramai dekat Malaysia ni ada suara macam dia. 

Img 9592Dalam banyak-banyak lagu Aisyah, min rasa min paling suka lagu Bila Entah. Lirik unik dan lagu catchy.

 

Baca: Aisyah Aziz Kongsi Kisah Penghijrahan Buat Ramai Terinspirasi

Img 9597

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *